skip to main
|
skip to sidebar
laurotarrak blog-a
jueves, 11 de diciembre de 2008
IKT
kaixo:
ikt da guk gehien gustoko dugun ikasgaia andereñoa ederra eta oso maja delako.
Gainera, ilea oso polita dauka eta argala eta altua da.
Entradas más recientes
Inicio
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
Poti, red sox we are red!!!
ONGI ETORRIAK, LAUROTARREN BLOG-ERA
Suscribirse a
Entradas
Atom
Entradas
Comentarios
Atom
Comentarios
Seguidores
Archivo del blog
►
2009
(2)
►
enero
(2)
▼
2008
(1)
▼
diciembre
(1)
IKT
Datos personales
zureikaslerikhoberenak
Ver todo mi perfil