miƩrcoles, 7 de enero de 2009
jueves, 11 de diciembre de 2008
IKT
kaixo:
ikt da guk gehien gustoko dugun ikasgaia andereƱoa ederra eta oso maja delako.
Gainera, ilea oso polita dauka eta argala eta altua da.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
ONGI ETORRIAK, LAUROTARREN BLOG-ERA